Reserveren

Reviews 2017 in Rijs

We waarderen de mening van onze klant, daarom vragen we iedere klant om een beoordeling. Ook als er wat fout is gegaan, want daar kunnen we van leren. Hieronder lees je alle ervaringen die wij in de afgelopen jaren hebben verzameld. Alle reviews worden onafhankelijk door KiYoh verzameld en gecontroleerd. Wist je dat we gemiddeld een dikke 8.9 scoren? Daar zijn we trots op!

Gemiddelde score uit Rijs 2017: 7.0

  • Prijs
    8.0
  • Personeel
    7.0
  • Afspraken nakomen
    7.0
  • Communicatie
    8.0
  • Nazorg & garantie
    5.0

7

Pluspunten

Erg veel positieve reacties gekregen. De opbouw was vlot! Ook tijdens de avond prima personeel!

Verbeterpunten

Ons gastenboek was al vrij snel vol. Helaas was er niet nog een reserve boek. Er waren erg gezellige jongens bij, helaas werd er niet naar een oplossing gezocht. We hebben zelf wat tekenpapier erbij gelegd zodat de gasten toch nog wat konden opschrijven. Wij dachten ook dat er 2 gastenboeken zouden zijn, ik kan dit in de factuur niet terug vinden. Misschien kun u hier nog op terug komen?

Antwoord Fotodoos

Hoi Rianne, Mooi, maar ook vervelend dat het gastenboek zo snel vol zat. Dat gebeurd bij ons zelden, dus dat is een goed teken. Ik heb jullie reservering even nagekeken en jullie hebben niet een extra gastenboek bijbesteld. Als dit van te voren was aangegeven dan nemen wij dit uiteraard mee. Standaard is dus een gastenboek inbegrepen, alhoewel we bij langere boekingen (4u+), meestal voor de zekerheid twee gastenboeken meenemen. Fijn om te horen dat jullie zo enthousiast zijn, hopelijk tot een volgende keer.

  • Prijs
  • Personeel
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Nazorg & garantie
Rianne Bleeker
Rijs

Aanbeveling: Ja
Fotodoos: Vintage
Datum: 21 juli 2017