We waarderen de mening van onze klant, daarom vragen we iedere klant om een beoordeling. Ook als er wat fout is gegaan, want daar kunnen we van leren. Hieronder lees je alle ervaringen die wij in de afgelopen jaren hebben verzameld. Alle reviews worden onafhankelijk door KiYoh verzameld en gecontroleerd. Wist je dat we gemiddeld een dikke 8.9 scoren? Daar zijn we trots op!
Gemiddelde score uit Amsterdam 2017: 8.9
Prijs
7.6
Personeel
9.0
Afspraken nakomen
8.9
Communicatie
8.8
Nazorg & garantie
8.5
8
Pluspunten
Snelle reacties op mails.
Personeel bij de booth behulpzaam en overlegt goed.
Verbeterpunten
Jammer dat het bericht dat wij wilde laten versturen bij de foto's niet ingesteld was.
Een hele aardige medewerker kwam ons bijstaan tijdens het feest. Al met al een geslaagde avond met een zeer leuke herinnering. Prijs is iets duurder dan vergelijkbare fotodozen alleen zij leveren een medewerker waardoor je geen omkijken meer hebt en dan mag best wat voor betaald worden!
Aanbeveling: Ja
Fotodoos: Vintage
Datum: 25 september 2017
8
Pluspunten
Wat een toevoeging, een photobooth! Deze is makkelijk te bestellen, makkelijk te bedienen en je kan allerlei opties bij bestellen. Ook het eigen ontwerp fotokader is een mooie aanvulling.
Verbeterpunten
Het apparaat functioneerde helaas tijdelijk even niet, maar gelukkig was die ter plekke binnen enkele minuten al gemaakt! De begeleiding was er niet non-stop bij volgens mij.
Aanbeveling: Ja
Fotodoos: Classic
Datum: 01 september 2017
9
Pluspunten
We vonden de Mirror Booth geweldig! Niet goedkoop, maar je hebt dan wel een enorme eyecatcher. Als ik weer een groot feest geef, zou ik het zeker weer huren. Vriendelijke mensen, snelle respons en een geduldige jongen die het geen probleem vond foto's nog een extra keer uit te printen. Wij zijn fan!
Verbeterpunten
De layout van de ansichtkaart was veranderd tov wat we van tevoren hadden afgestemd. Dat had ik graag van tevoren willen weten.
Antwoord Fotodoos
Hoi Juliette, Bedankt voor je positieve reactie! Mijn excuses als er iets niet goed gecommuniceerd was mbt het ontwerp van het fotokader. We proberen altijd alles zo goed mogelijk te communiceren, maar soms glipt er wat tussen onze vingers door. Een leermoment voor ons om te zorgen dat we hier in de toekomst nog beter op gaan letten. Bedankt voor je feedback!
Aanbeveling: Ja
Fotodoos: Classic
Datum: 04 juli 2017
8
Pluspunten
Mooi product
Verbeterpunten
Deel van het bestelde miste: de vintage lampen, wat n reden was voor jullie product te kiezen
Antwoord Fotodoos
Hoi Beppie, Ik heb jullie reservering even bekeken, maar jullie hebben de Classic gereserveerd. Bij de Vintage zitten de losse flitslampen, maar bij de Classic is dit ingebouwd. Op jullie boeking mistte dus niks. Excuses als dit niet goed is gecommuniceerd!
Aanbeveling: Ja
Fotodoos: Classic
Datum: 19 juni 2017
9
Pluspunten
Communicatie was altijd lekker vlot en correct. Bryan, de medewerker wie de Fotodoos bediende was zeer behulpzaam en prettig om mee samen te werken.
Verbeterpunten
Onder aan de streep vind ik het wel aan de prijzige kant. Ruim 100 euro per uur voor de doos is in mijn beleving wat duur.
Antwoord Fotodoos
Hoi Erik, dankjewel voor je positieve beoordeling! Brian zal ook heel blij zijn met de complimenten.
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van zowel het product als de service en doen ons uiterste best dit keer op keer te leveren. We hopen dat ook in jouw geval dit het geld waard was.
Hopelijk tot een volgende keer!
Aanbeveling: Ja
Fotodoos: Vintage
Datum: 13 februari 2017
10
Pluspunten
Hele leuke gadget voor op een feest! Iedereen was heel enthousiast erover.
Verbeterpunten
Kwaliteit van de foto's kon iets beter (belichting). Achteraf gezien had ik graag een backdrop willen hebben voor een feestelijkere look, dus misschien zouden jullie dit meer kunnen benadrukken of meenemen in pakket (en prijs zonodig hierin aanpassen)
Antwoord Fotodoos
Hallo Floor,
Goed om te horen dat het een succes was!
Wij geven maandelijks fotografietraining aan onze medewerkers om de kwaliteit van de foto's te optimaliseren. Wij werken er dus hard aan om de kwaliteit van alle foto's perfect te krijgen.
Op onze reserveringspagina kunnen onze klanten kiezen of ze een achtergrond bij willen boeken of niet. Uiteraard kan dit ook achteraf nog bijgeboekt worden, mocht men twijfelen. We zijn momenteel aan het kijken of we de achtergronden standaard meenemen in de pakketten. Bedankt voor deze tip!