Reserveren

Reviews 2014 in Rijs

We waarderen de mening van onze klant, daarom vragen we iedere klant om een beoordeling. Ook als er wat fout is gegaan, want daar kunnen we van leren. Hieronder lees je alle ervaringen die wij in de afgelopen jaren hebben verzameld. Alle reviews worden onafhankelijk door KiYoh verzameld en gecontroleerd. Wist je dat we gemiddeld een dikke 8.9 scoren? Daar zijn we trots op!

Gemiddelde score uit Rijs 2014: 7.0

  • Prijs
    6.0
  • Personeel
    5.5
  • Afspraken nakomen
    8.5
  • Communicatie
    7.0
  • Nazorg & garantie
    8.5

6

Pluspunten

leuke manier van vermaak voor de gasten,

Verbeterpunten

De medewerker die bij onze fotodoos stond heeft tegen een flink aantal gasten op mijn bruiloft chagrijnig gedaan. Het werd niet echt gewaardeerd, uiteindelijk is de fotodoos ook nog kapot gegaan waardoor wij niet de volle 3 uur gebruik konden maken van de fotodoos, we hebben wel veel geld betaald voor alle uren. Uiteindelijk is niet iedereen op de foto geweest wat ik echt heel erg jammer vind voor mijn gastenboek.

  • Prijs
  • Personeel
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Nazorg & garantie
Anja Vijverberg
Berkel en Rodenrijs

Fotodoos: Current
Datum: 06 november 2014

8

Pluspunten

Op tijd aanwezig. Apparaat werkte eerste uur niet. Er werd hard aan gesleuteld en wilde langer blijven! Super service.

Verbeterpunten

Meer duidelijkheid bieden over wanneer restbetaling betaald dient te worden. Snelheid beantwoorden mail en opnemen telefoon.

Antwoord Fotodoos

Hi Deborah, Wat fijn dat de jongens zo hun best hebben gedaan. De communicatie wordt aan gewerkt en nemen wij mee als een verbeter punt voor in de toekomst. Melinde

  • Prijs
  • Personeel
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Nazorg & garantie
Deborah van den Berg
Rijswijk

Aanbeveling: Ja
Fotodoos: Classic
Datum: 19 augustus 2014