3
PluspuntenIk vind de prijs/kwaliteit verhouden goed. Het ziet er professioneel uit, de instructies zijn duidelijk en de foto's van goede kwaliteit.
VerbeterpuntenDe medewerker was ruim twee uur te laat, onacceptabel! Wat het nog erger maakte was dat hier helemaal niets over gecommuniceerd werd, ik moest daar zelf op het aller laatste moment achter komen en nabellen. Ook toen was het onduidelijk wie er zou komen dus kon er geen contact gezocht worden om te achterhalen hoe lang het nog zou duren. Echt heel slecht! Nog slechter is dat er tijdens het telefoongesprek afgesproken is om er de volgende dag op terug te komen, maar ik heb niets meer gehoord! Dat is mis gaat is erg, maar kan gebeuren, dat je niets onderneemt om het op te lossen of tegemoet te komen is onacceptabel!
Antwoord FotodoosHoi Margot, Het is heel vervelend dat we op de avond de medewerker niet direct konden bereiken, omdat zijn telefoon leeg was. Gelukkig stond degene niet twee uur te laat, maar konden de eerste foto's gemaakt worden om 21:09 (10min. vertraging) en zijn we 30min langer doorgegaan. Op de avond zelf is dit uiteraard erg vervelend, maar wij doen onze uiterste best om iedere keer een succes te laten zijn. In dit geval was het een stuk onmacht. Achteraf hebben we meerdere malen geprobeerd contact te krijgen, maar we konden je niet bereiken en hadden geen andere contactpersonen. Mocht het zo zijn dat jullie daadwerkelijk er minder gebruik hadden kunnen maken, dan waren we je uiteraard graag tegemoet gekomen. Hopelijk tot de volgende keer!
-
Prijs
-
Personeel
-
Afspraken nakomen
-
Communicatie
-
Nazorg & garantie