8
Pluspuntende kwaliteit van de fotos was heel goed. de fotodoos was goed op tijd en het personees was erg vriendelijk (wel een beetje verlegen maar dat was geen probleem)
Verbeterpuntenik kreeg voor de bruiloft van twee verschillende mensen de zelfde vragen in de mail tussen de eerste persoon en de 2e persoon zaten 3 weken tussen dus naar mijn mening zou er een dosier voor mij aangelegd moeten zijn in die tijd. ook kreeg ik pas enkele dagen voor de bruiloft te horen hoe de persoon hete die op mijn bruiloft zou verschijnen en wat zijn nummer was. dit vond ik lastig omdat ik minimaal 2 weken voor mijn bruiloft het draaiboek met alle tijden namen en telefoonnummest wilde versturen. ook heb ik nazorg nog niet ingevuld omdat ik nog niet de beloofde fotos heb gekregen. ik denk dat het daar nog te vroeg voor is omdat de bruiloft pas vrijdag jl. (27 juni) is geweest. :)
Antwoord FotodoosHoi Marly, Allereerst bedankt voor de goede beoordeling. Vervelend dat de communicatie niet helemaal lekker ging in dit geval. Inmiddels is ons reserveringssysteem uitgebreid en verzamelen we daar alle informatie over de reserveringen en klanten. Om de planning voor ons zo optimaal mogelijk te krijgen, wordt er veel in geschoven en kan dit pas laat gecommuniceerd worden. We gaan wel proberen dit sneller te communiceren in de toekomst. Rolf
-
Prijs
-
Personeel
-
Afspraken nakomen
-
Communicatie