We waarderen de mening van onze klant, daarom vragen we iedere klant om een beoordeling. Ook als er wat fout is gegaan, want daar kunnen we van leren. Hieronder lees je alle ervaringen die wij in de afgelopen jaren hebben verzameld. Alle reviews worden onafhankelijk door KiYoh verzameld en gecontroleerd. Wist je dat we gemiddeld een dikke 8.9 scoren? Daar zijn we trots op!
Gemiddelde score uit Amsterdam 2014: 8.5
Prijs
7.7
Personeel
8.7
Afspraken nakomen
9.0
Communicatie
8.9
Nazorg & garantie
8.5
8
Pluspunten
Echt een top concept en degene die erbij is geweest om de boel te begeleiden was echt top!
Verbeterpunten
Voor ons gevoel veel na moeten vragen (wanneer voorbeeld van de strips e.d. zou komen), zou proactiever mogen!
Aanbeveling: Ja
Fotodoos: Classic
Datum: 11 november 2014
8
Pluspunten
-Flexibiliteit
-Kwaliteit van foto's en kader zijn erg goed
Wij kijken uit naar de digitale foto's die nog toegestuurd worden!
Verbeterpunten
De maskers waren niet heel stevig, wellicht ander bevestigingsmateriaal gebruiken? Al heeft het niet de pret mogen drukken
Antwoord Fotodoos
Hallo Colt Technology Services,
Bedankt voor de mooie pluspunten.
Wat betreft de props (maskers) heb je gelijk, was een nieuwe lichting props die inderdaad met de verkeerde lijm waren gemaakt. Deze zijn inmiddels allemaal met de juiste materialen bevestigd.
Melinde
Aanbeveling: Ja
Fotodoos: Current
Datum: 26 september 2014
7
Pluspunten
- leuk origineel concept
- ziet er goed uit: mogelijkheid om de paal te bestickeren en personeel zag er verzorgd uit
Verbeterpunten
- kwaliteit van foto's mag beter
- personeel graag wat pro actiever in benaderen mensen
- internet niet voor elkaar wat wel moet werken, dat is de reden waarom we voor de "modern" hebben gekozen.
- oplossing gevonden middels telefoon van stagair Auping (had vanuit Fotodoos mmoeten komen)
- zorg voor een betere telefonsiche bereikbaarheid
- foto's van fotodoos moeten zelfde dag of volgende dag aangeleved moeten worden
- door te korte stroomkabel was het helaas niet mogelijk om de fotodoos verder naar achter te kunnen zetten om zodoende verder te kunnen uitzoomen. Ik zou altijd zorgen voor extra kabels.
Antwoord Fotodoos
Hoi Frank,
Bedankt voor je feedback en de verbeterpunten. Een aantal hiervan hebben we momenteel al toegepast.
De kwaliteit van de foto's is studiokwaliteit. Wellicht door de ongewone setting dit event is dit anders geworden dan onze standaard. Betreft het internet hebben wij aangeboden een internet dongle te verzorgen, maar dat was niet meer nodig hebben wij begrepen. Tevens hebben wij altijd extra kabels mee, maar kon de Fotodoos Modern niet verder achteruit i.v.m. het onbedekt staan (regen) en de personen erg klein op de print kwamen. Dit was dus een bewuste keuze.
Foto's leveren we nu direct na het event aan op een customized USB stick. Ook zijn we op werkdagen van 9-17u telefonisch goed bereikbaar. Bedankt voor deze verbeterpunten
- leuk origineel concept
- ziet er goed uit: mogelijkheid om de paal te bestickeren en personeel zag er verzorgd uit
Verbeterpunten
- kwaliteit van foto's mag beter
- personeel graag wat pro actiever in benaderen mensen
- internet niet voor elkaar wat wel moet werken, dat is de reden waarom we voor de "modern" hebben gekozen.
- oplossing gevonden middels telefoon van stagair Auping (had vanuit Fotodoos mmoeten komen)
- zorg voor een betere telefonsiche bereikbaarheid
- foto's van fotodoos moeten zelfde dag of volgende dag aangeleved moeten worden
- door te korte stroomkabel was het helaas niet mogelijk om de fotodoos verder naar achter te kunnen zetten om zodoende verder te kunnen uitzoomen. Ik zou altijd zorgen voor extra kabels.
Antwoord Fotodoos
Hoi Frank,
Bedankt voor je feedback en de verbeterpunten. Een aantal hiervan hebben we momenteel al toegepast.
De kwaliteit van de foto's is studiokwaliteit. Wellicht door de ongewone setting dit event is dit anders geworden dan onze standaard. Betreft het internet hebben wij aangeboden een internet dongle te verzorgen, maar dat was niet meer nodig hebben wij begrepen. Tevens hebben wij altijd extra kabels mee, maar kon de Fotodoos Modern niet verder achteruit i.v.m. het onbedekt staan (regen) en de personen erg klein op de print kwamen. Dit was dus een bewuste keuze.
Foto's leveren we nu direct na het event aan op een customized USB stick. Ook zijn we op werkdagen van 9-17u telefonisch goed bereikbaar. Bedankt voor deze verbeterpunten
Werknemer deed bot en onbeschoft tegen de gasten. Heeft zelfs een keer gevraagd of de mensen op wilden schieten want hij wilde een sigaret roken.
Antwoord Fotodoos
Hallo Martijn,
Spijtig om te horen, dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij streven er naar hoogwaardige service te kunnen bieden aan onze klanten en zullen de werknemer er ook zeker op aanspreken. Want dit is niet onze normale gang van zaken.
Melinde
Aanbeveling: Ja
Fotodoos: Vintage
Datum: 16 juni 2014
9
Pluspunten
The booth looked great and the photo's printed quickly - there are 3 per strip rather than the usual 4 but it doesn't matter, 3 images gives other people a chance to have a turn! It was a real asset to our wedding party - everybody loved it. The personalised signature strip was a nice touch and made a great momento of the day for everyone. Money well spent. I highly recommend it for any party.
Verbeterpunten
I would have liked to have kept the 2nd photo strip for our wedding album but it became a bit difficult to manage - perhaps this is something the staff could do?
Antwoord Fotodoos
Dear Karen,
Thanks for your feedback! We are trying to improve our services according to your point about the 2nd photostrip.
Team Fotodoos